Пошук роботи

Ми допоможемо Вам знайти гідну роботу

Пошук роботи

Шановні пошукачі роботи рекомендуємо Вам співпрацювати з нами.

 

Для початку давайте відповімо на питання – чому варто звернутися в компанію з підбору персоналу, якщо є спеціалізовані видання і сайти, де публікуються списки вакансій і, здавалося б, можна отримати бажану роботу самому?

 

Багато роботодавців не афішують сам факт пошуку працівників. Чому?

 

Тому що:

 

  • не хочуть, щоб на ринку дізналися про намічені зміни в планах розвитку компанії;
  • прагнуть уникнути чуток про прийдешню заміну співробітників і супутньої нервозності в трудовому колективі;
  • не хочуть, щоб теперішній працівник компанії, побачивши в описі вакансії пропонований розмір оплати, міг дізнатися свою справжню ціну і зажадати прибавки зарплати;
  • просто не хочуть – в силу обʼєктивних, субʼєктивних і будь-яких інших факторів.

 

Тому підбір персоналу доручається рекрутинговій компанії, якій і дається право відкрити назву компанії-замовника і подробиці вакансії.

 

Чому ми?

 

  • Практично всі вакансії нашої компанії є ексклюзивними та не висвітлюються на сайтах з пошуку роботи чи компаніях-конкурентах.
  • Ми працюємо лише з провіреними партнерами-роботодавцями, що володіють виключно позитивною репутацією на ринку праці.
  • Щомісячно з нашою допомогою знаходять роботу більше 50 людей.
  • Всі вакансії, що публікуються у нас є актуальними.
  • По всіх вакансіях Ви можете отримати зворотний звʼязок від менеджерів нашої компанії.
  • Підписка на свіжі вакансії.

 

Як ми працюємо з кандидатами:

 

  1. Аналіз Вашого резюме.
  2. Попереднє телефонне інтервʼю.
  3. Співбесіда в офісі нашої компанії.
  4. Організація співбесіди в компанії роботодавця.
  5. Одержання рекомендацій з попередніх місць Вашої роботи.
  6. Координація виходу на роботу в компанію роботодавця.
  7. Моніторинг періоду Вашої адаптації в компанії.

 

Показати більше

Бланк заяви

Ми створили для Вас найзручніший спосіб пошуку роботи. Все що Вам потрібно —
заповнити заявку нижче і очікувати дзвінка від нас з вже готовими рішеннями.
Якщо у Вас виникли будь‐які запитання — звʼяжіться з нами.

Всі вільні вакансії

Офіс-менеджер (польська мова)7000 ₴
 Офіс
Детальніше

Вимоги:

  • Досвід роботи офіс-менеджером, менеджером з продажу, торговим представником в торгівельній компанії;
  • Знання польської мови на розмовному рівні
  • Жінка;
  • Знання офісних програм, 1С;
  • Приємний зовнішній вигляд;
  • Вміння спілкуватися грамотною українською та російською мовами;

Умови роботи:

  • Спілкування з клієнтами компанії;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Оформлення замовлень;
  • Робочий графік: з понеділка до пятниці (9:00 - 18:00)
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дружній колектив;
Продавець-консультант меблів7000 ₴
 Торгівля
Детальніше

Вимоги:

  • Досвід роботи продажах від 1 року;
  • Комунікабельність, привітність, стресостійкість;
  • Вміння налагоджувати контакт з кожним покупцем-клієнтом;
  • Перевага надається кандидатам, які ведуть активний спосіб життя;

Умови роботи:

  • Надання кваліфікованої консультації покупцям про товар;
  • Викладка товару, перевірка наявності та відповідності цінників на товарі;
  • Оформлення вітрин та стендів;
  • Передпродажна підготовка товару;
  • Участь у проведенні інвентаризацій;
  • Забезпечення чистоти та порядку у магазині;
  • Графік роботи - з 10.00 до 18.00 (20.00). Робота позмінно. 5 робочих днів в тиждень;
  • Зарплата - ставка + % від продажу ( від 4000 грн і вище);
Керівник відділу продажу15000 ₴
 Керівництво вищої ланки
Детальніше

Вимоги:

  • Досвід роботи від 3 років директором філії (сфера FMCG)$
  • Професійні знання, вміння та навички: знання товару (асортимент, класифікацію, характеристики, особливості бренду, технології виробництва), методів ціноутворення, основи маркетингу, менеджменту; закономірності розвитку ринку та формування попиту на товар, порядок розробки бізнес – планів, комерційних пропозицій, договорів; торгове законодавство; етику та психологію ділового спілкування; методи обробки інформації з використанням сучасного ПК та прикладних програм$
  • Наявність водійських прав та власного авто$
  • Володіння ПК програмами: пакет MS Office, 1C.

Умови роботи:

  • Планування діяльності відділу;
  • Організація діяльності та поточне управління відділом;
  • Організація, контроль роботи персоналу; забезпечення функції навчання та оцінки ефективності роботи персоналу;
  • Розробка пропозицій щодо мотивації персоналу;
  • Фінансове планування, бюджетування;
  • Проведення переговорів та підтримка комунікацій із ключовими клієнтами;
  • Аналіз діяльності компанії;
  • Контроль розрахунків із клієнтами;
  • Аналіз конкурентів;
  • Забезпечення виконання планових показників відділу;
  • Оптимізація бізнес – процесів.
Логіст8000 ₴
 Логістика
Детальніше

Вимоги:

  • Обов’язковий досвід роботи в транспортно-експедиційній компанії, або у логістичному відділі компанії.
  • Вміння працювати в команді;
  • Вміння швидко приймати рішення;
  • Відповідальність, працьовитість;
  • Скрупульозність.

Умови роботи:

  • Складання маршрутів;
  • Робота з документами;
  • Контроль роботи водіїв;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з понеділка до п’ятниці;
Комірник6000 ₴
 Логістика
Детальніше

Вимоги:

  • Чоловік;
  • Досвід роботи комірником від 2 років;
  • Активна життєва позиція;
  • Знання ПК, програми 1С;
  • Акуратність;
  • Пунктуальність та скурпульозність

Умови роботи:

  • Графік роботи 9:00 – 18:00, пн.-пт;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дружній колектив;
  • Участь в інвентиризації;
  • Завантаження та відвантаження продукції;
  • Забезпечення чистоти складу;
Продавець-консультант (сантехніка)8000 ₴
 Торгівля
Детальніше

Вимоги:

  • Досвід роботи продажах від 1 року, бажано в сфері будівельних матеріалів;
  • Комунікабельність, привітність, стресостійкість;
  • Вміння налагоджувати контакт з кожним покупцем-клієнтом;
  • Перевага надається кандидатам, які ведуть активний спосіб життя;

Умови роботи:

  • Надання кваліфікованої консультації покупцям про товар;
  • Викладка товару, перевірка наявності та відповідності цінників на товарі;
  • Оформлення вітрин та стендів;
  • Передпродажна підготовка товару;
  • Участь у проведенні інвентаризацій;
  • Забезпечення чистоти та порядку у магазині;
  • Графік роботи - з 10.00 до 18.00 (20.00). Робота позмінно. 5 робочих днів в тиждень;
  • Зарплата - ставка + % від продажу ( від 5000 грн і вище);
Торговий представник по VIP-клієнтах10000 ₴
 Торгівля
Детальніше

Вимоги:

  • Досвід роботи від 2 року;
  • Презентабельний зовнішній вигляд;
  • Вміння вести переговори та добиватися поставлених цілей;
  • Відповідальність, впевненість в собі, самоорганізованість
  • Переваги надаються кандидатам, які проходили спеціалізовані треніги

Умови роботи:

  • Регулярне відвідування торгових точок (VIP) згідно затвердженого маршруту;
  • Контроль дебіторської заборгованості згідно встановлених норм;
  • Виконання планів продажів;
  • Підготовка звітності;
  • високий рівень оплати праці (ставка 3000 + %) ;
  • можливість працювати та розвиватися;
  • ранішні збори відсутні, лише вечірні.
+38 (032) 275 24 24
+38 (066) 86 47 312
+38 (097) 39 62 765
вул. Дмитра Донцова, 10,
Львів, Україна
2011-2017 © Всі права застережено